2017. júl 21.

Sok a munkád? Oszd meg velem!

írta: Czidlina Ildikó
Sok a munkád? Oszd meg velem!

keress_olyan_munkat_amit_szeretsz.jpg

Munkát, plusz munkát, együttműködési lehetőségeket keresek.

Eddig "csak" azért kerestem és vállaltam pluszokat, hogy kimászhassunk a gödörből, és kicsit stabilabb legyen a költségvetésünk. Ez a feladat megvan folyamatosan.  Tavaly óta viszont, mióta új szemüvegen át nézem a világot, az utazás is  fókuszba került. 

Ráébredtem, hogy utazni jó. Utazni  szükséges. Megértettem, miért mondják olyan sokan, hogy ne javakat gyűjts, hanem élményeket.

Nekünk eddig ez kimaradt, de talán még nem késő. Talán még pótolható mindaz, amit eddig kihagytunk. Különösen a gyerekeknek lehet értékes és hasznos az a szélesedő látásmód, a sok-sok tapasztalat, ami utazás során  gyűjthető. Nem is szólva a nyelvgyakorlásról, illetve annak megtapasztalásáról, hogy nyelvtudás nélkül elveszel.

elefantfurdetes-indiaban.jpg

Tudom már, mi leszek, ha nagy leszek: ELEFÁNTFÜRDETŐ, mondjuk Thaiföldön.

De amíg ez összejön, keresem a tökéletes plusz munkát, plusz jövedelmet.

 

Szóval új célok, új tervek, amikhez új költségvetés is szükséges. Ezért aztán még tudatosabban keresek plusz munkát, plusz bevételi lehetőségeket.

Mi az, ami szóba jöhet?

  • Bármi, ami nem helyhez kötött, rugalmas időbeosztásban végezhető: online munkák, adatrögzítés, weboldalak, facebook oldalak kezelése, netes hirdetések stb.
  • Hírlevelek írása, kiküldése partnereknek
  • Cikkek, blogbejegyzések írása honlapokra
  • Reklám, marketing együttműködés
  • Minden, ami az első pontban leírtak szerint elvégezhető
  • Bármi, ami összeegyeztethető a főállásommal, és a gyerekek körüli logisztikával

 

Mi az, ami NEM ÉRDEKEL?

  • Termékértékesítés (nem vagyok elég nyomulós, rábeszélős, ezért sosem tudtam annyit értékesíteni, amennyi a z igazi passzív jövedelemhez kell)
  • MLM (én abszolút hiszek az MLM rendszerben, de 2009 óta tagja vagyok egynek, ahol komfortosan érzem magam, és nem akarok évről évre újba kezdeni. )
  • Kevés munkával rengeteg bevételt ígérő "csodák"
  • Olyan munka, ahol először nekem kell fizetnem. Én még abban a korban szocializálódtam, amikor először dolgoztunk, utána fizettek, és ez szerintem jó is így. Eddig még sosem jöttek be azok a "fantasztikus" lehetőségek, amikor először nekem kellett betennem pénzt.

 

Miért JÓ NEKED, ha velem dolgozol?

  • Mert minden munkahelyen szükség van egy vidám és pozitív munkaerőre
  • Mert a munkát nem nyűgnek tekintem, hanem egy lehetőségnek, ami új utakat nyit
  • Mert van bejelentett főállásom, rendesen fizetett járulékokkal...
  • Mert pontos és megbízható vagyok
  • Mert a fenti munkákhoz bőséges gyakorlattal rendelkezem, és van hozzájuk számítógépes hátterem is
  • Mert még mindig hajlandó vagyok új dolgokat tanulni (na jó, atomfizikus és agysebész már nem leszek, de vár még rám pár lehetőség, az tuti). Most is végzek egy  tanfolyamot, hogy megtanuljak mindent, amit még nem tudok, és ami az igazán profi online munkához kell ;)
  • Mert a mögöttem lévő  munkaévek sok mindenre megtanítottak, többek között alázatra és lojalitásra is.
  • Mert hatalmas energiákkal tudom belevetni magam új munkákba, ötletek megvalósításába. Nézd csak meg pl. ezt a blogot, vagy a facebook csoportjaimat, oldalaimat ...
  • Mert a keresési szándékom komoly és határozott, hiszen határozott céljaim vannak a plusz bevétellel ;)
  • Mert jól terhelhető vagyok
  • Mert bőven tudok referenciákkal szolgálni

 

Ha szerinted is én vagyok a Te embered, kérlek, azonnal szólj! Üzenj itt kommentben, vagy küldj emailt a czidlina.ildiko@gmail.com -ra, esetleg hívj a 30/833-9865.ös számon. Én tudom, hogy nem fogod megbánni ;)

Szólj hozzá

munka online munka munkát keresek