2017. júl 27.

Ha jó úton vagy, pörögnek az események ;)

írta: Czidlina Ildikó
Ha jó úton vagy, pörögnek az események ;)

Hihetetlen, hogy felpörögtek az események!

Nem is akartam ma írni új bejegyzést, de annyi minden történt az elmúlt két napban (természetesen utazáshoz köthetően), és ettől úgy fel vagyok dobva, hogy úgy érzem, meg kell osztanom veletek. 

Már csak azért is, mert az egész láncolat megint ékes bizonyítéka annak, hogy ha jó úton járunk, akkor minden segítség megadatik a továbblépéshez.

Azt tudjátok, hogy múlt vasárnap ölembe hullott egy ajánlat, majdnem úgy esett, hogy holnap (07.28-án) Tunéziába repülök. (ld. júl.23-i poszt )

Emiatt hétfőn és kedden ezerrel pörögtem, fel voltam dobva. Mondjuk már ezért megérte az egész, valahogy sokkal jobban ment minden így felspannolva ;)

Tegnap pedig felhívott a kolléganőm, aki lelkes olvasója a blognak, hogy talált egy szuper oldalt, nézzem meg, mert szerinte pont nekem szól. Így kerültem a travellina.hu-ra , ami újra röpködős hangulatba hozott. Elolvastam a bemutatkozó oldalt, és közben egyfolytában csapkodtam a homlokomra: Ez az! Igen! Így kell élni! Én is így szeretnék! 

Mintha rólam szólna. Pontosabban arról az Ildikóról, akivé lenni szeretnék. Mi ez, ha nem útmutatás?

Tudom, furcsán vagyok összerakva, mert ilyenkor nekem sosem az az első reakcióm, hogy jó, jó, de miből akarsz utazni? És honnan lesz rá szabadságod? És mi lesz a gyerekekkel?

Bennem rögtön az fogalmazódott meg, hogy ha neki sikerült, nekem is fog! Miért ne? Jó, látom én is, hogy Travellina egészen más élethelyzetben van, mint én. De azt senki nem mondta, és ne is mondja!!!! , hogy nem lehet ugyanezt vagy hasonló utat járni gyerkőcökkel együtt ;)

Szóval tegnap újra feldobódtam, de nagyon! A rezgés szintem több emeletnyivel nőtt (Köszi Tünde!). Márpedig ez nélkülözhetetlen, ha az ember el akar érni bármit.

Megvan a nagy cél, el kell érni. Ennyi a feladat :D :D :D 

Persze se tegnap, se ma nem indultam még útnak, azért ez nekem sem ilyen egyszerű, legyek bármennyire motivált. Viszont ez a nagyon pozitív hangulat új ötletekre sarkallt, amik előbbre vihetnek a blog népszerűsítésében. (Beregisztráltam utazós csoportokba, találtam néhány tök jó utazós blogot, ahonnan tanulhatok, felkészülhetek. Megkezdődött a virtuális világjárás...)

És nem mellesleg teljesen felpörgettem az egésszel a kolléganőmet is. Tudni kell, hogy ő nem nagyon van jelen a virtuális világban (ezer éve próbálom rávenni, hogy csináljon FB profilt magának...), de most lelkesen bújja a netet, keresi az utazós oldalakat. Épp nem rég hívott, hogy talált egy tuti jó oldalt, hihetetlenül olcsó utak ajánlatával. Most már ő is pezseg, talán hamarosan utazik is. És remélem, közben nagyon jól érzi magát.

Mert néha ennyi is elég a boldogsághoz.....

Szólj hozzá

utazás útmutatás Tunézia