2017. aug 24.

Amire igazán szükséged van, azt megkapod...

írta: Czidlina Ildikó
Amire igazán szükséged van, azt megkapod...

Valóban igaz!

Ismét megerősítést kaptam arra, hogy amire tényleg szükségem van, azt megkapom. Az Élet, ez a Nagy Varázsló valahogy mindig úgy keveri a lapokat, hogy az az infó, az a tudás, az a helyzet vagy az a lecke, amire szükségem van a továbblépéshez, az elém kerüljön.

A plusz munka, plusz jövedelem keresése nálam folyamatos project, hogy biztonságban élhessük a mindennapokat. Mivel egy fizetésből gazdálkodunk hárman, és vannak terveink, céljaink bőven ;), most éppen azt tűztem ki célul, hogy megtalálom azt a plusz munkát, amivel kitermelhetek még egy fizetést. Kisebb munkák mindig akadnak, de vagy nem tartanak elég sokáig vagy nem fizetnek eleget ahhoz, hogy érdemes legyen sok időt rájuk fordítani.

A blogolással is hosszú távú terveim vannak, hiszem, hogy egy ilyen új útra lépés nem csak szuper önismereti lecke, de új lehetőségek tárháza is lehet ;) Viszont amióta elkezdtem, érzem, hogy az eddigi tudásom, és a hatalmas lelkesedésem talán nem elég ahhoz, hogy falakat döntsek le velük. Vagyis fejlődni, tanulni, továbblépni kell ;)

Munkakereső kiáltásaimra válaszolva egy régi ismerősömtől kaptam egy linket pár napja. Megnézve az anyagot rájöttem, hogy pont ez az, amit keresek: profi online képzés online munkavégzéshez, ráadásul hihetetlenül jó áron (Jártál Te már tanfolyamra havi 2000,- Ft-ért?)  + pénzkereset.  Elkértem a próbaleckéket is, és nagyon tetszettek: jól érthetően és alaposan vezet végig minden lépésen, a kezdetektől profi szintig. Minden lecke végén van házi feladat, amivel le is tesztelheted magad, és szakaszonként van vizsgalehetőség is. BINGÓ!

A pénzkereseti ajánlat ugyan limitált, mert csak 200 főt fogad be a partnerprogramba az oktató, de én még befértem (és van még pár szabad hely, ha érdekel ;) ). NEM MLM rendszer, egyszeri fix pénzt fizet minden csatlakozott tanuló után. Meggazdagodni talán nem ebből fogok, de ha már a tandíjamat visszakeresem, részemről OK, mert a képzés nagyon profi!

Szóval ismét hatalmas HÁLA és köszönet az Univerzumnak, hogy elém tette ezt a lapot! 

Itt az iskolakezdés, beültem hát én is újra az iskolapadba, igaz, ezúttal csak online, de nagyon jó érzés újra tanulni, ráadásul olyan dolgot tanulni, ami érdekel, és amivel talán tovább is léphetek. Ma, amikor az életünk jelentős részét virtuálisan éljük, ez a tudás széleskörűen hasznosítható.

NINCS KEDVED VELEM TANULNI?

Ha online munkát végzel vagy ilyet keresel, és szívesen fejlesztenéd magad, ennél jobbat (ár-érték arányban) biztos nem találsz! De ha csak hasznos elfoglaltságot keresel, akkor is örülnék, ha padtársak lennénk!

Részletes (és ingyenes!) infót és próbaleckéket itt találsz.

Szólj hozzá

blogolás pénzkereset online munka online képzés plusz bevétel munkát keresek