2017. aug 24.

Helló Kréta!

írta: Czidlina Ildikó

2017.06.17. szombat. Jóóóóóó estét Kréta!

Kinti idő szerint valamikor este fél 10 felé landoltunk. A futószalagos bőrönd vadászat izgalma most is megvolt, úgy mint tavaly,  de  szerencsére mindhárom bőröndünk is Heraklionban landolt, velünk együtt :D .

Ha emlékszel, tavaly Rodoszon volt egy kis döccenő az érkezéskor, mert a Green Travel képviselője helyett egy idegen kísérőt kaptunk, akin kicsit túl sok volt a feladat, és ezért egy pöttyet gazdátlan és rendezetlen volt minden.

Idén azonban az Anubis és a telepített idegenvezetők nagyon profin intéztek mindent: szépen rendben, flottul megkapta mindenki az üdvözlő borítékját, és benne az infókat, azonnal a megfelelő buszhoz tereltek mindenkit, és a transzfer buszok viszonylag hamar elindultak a szállodák felé.  Mi is rendben átadtuk a kinti kolleginának a fuvarozott csomagot, kezdődhetett a vakációóóóóó!

Ezúton is szeretnénk köszönetet mondani a mi csapatunk két idegenvezetőjének, Terdik Nikolettának és Farkas Mártának, akik az első perctől az utolsóig gondunkat viselték, és minden erejükkel azon voltak, hogy ez a hét tökéletes legyen! Pl. mivel nagyon sokat késtünk, már minden szállodában elmúlt a vacsora idő, de ők körbe telefonáltak, és elintézték, hogy mindenhol mindenki kapjon valamilyen vacsorát.

Mi kb. 22,30-kor csekkoltunk be, egy másik magyar családdal együtt a Gouves Maya Resortba, és nem is reménykedtünk benne, hogy enni kapunk, de el volt téve nekünk 7 adag hidegtál, ami nem csak azért esett nagyon jól, mert éhesek voltunk, hanem jó volt ilyen gondoskodás mellett kezdeni a pihenést!

A vacsi után foglaltuk csak el a szobáinkat, és a késői óra ellenére még elmentünk egy gyors körjáratra.

Megnéztük sötétben az erkélyünk előtt lévő medencét:

és lesétáltunk a tengerpartra is. Már itthon eldöntöttük, hogy mivel közel van a part, még este lemegyünk egy kicsit, köszönünk a nagy víznek:

Kicsit hosszúra nyúlt utazás után elpilledve, de jó érzéssel vackolódtunk el vágyaink szobájában. Némi dilemma után sikeresen megosztoztunk a két szobán is. A belső, tengerre néző szobában egy hatalmas franciaágy volt, a külsőben pedig két egyszemélyes. Végül Soma kapta a belső szobát (bár a tenger zúgását kicsit irigyeltük tőle :D ), mert ő az álomszuszék, és így ő nyugodtan aludhat tovább, még akkor is, ha mi, lányok korábban kelnénk.