2017. okt 20.

Visszaszámlálás indul: 35...34...33...

írta: Czidlina Ildikó
Visszaszámlálás indul: 35...34...33...

Véééégre!

Új dekoráció került a hűtő ajtónkra!  Ami azt jelenti, hogy közeledik az újabb utazás...

Ahogy eddig mindig, most is készítettünk "visszaszámoló falat", hogy ha véletlenül megfeledkeznénk a nagy eseményről :D :D :D , akkor minden étkezésnél eszünkbe juttassa a hűtőnk...

Naná, hogy most is felkerült a centi, amit 35-től kezdtünk visszavágni. Ez most különösen izgalmas, mert az előző utaknál jóval hosszabb centikkel kezdtünk, hosszú várakozásra készülve, most viszont csak rövidke szalagunk van.

Ezt az utat eredetileg február elejére terveztük, Soma szülinapját gondoltuk tengerparton ünnepelni, de aztán sok-sok kapott infó miatt egy huszárvágással előre hoztuk. Egyrészt december elejétől sokat emelkednek az árak az Anubisnál, és ugye még mindig abban a helyzetben vagyunk, hogy pár tízezer forint is számít, nemhogy 130-150 ezer... Ráadásul mindenkitől azt hallottuk, hogy az idő is sokkal jobb, kiszámíthatóbb még novemberben, most még lehet esélyünk strandolásra, pancsolásra is. 

Így aztán Soma elesett a különleges szülinapozás lehetőségétől, de szerencsére az ő szemében is fontosabbak a fenti szempontok, ezért nem vette zokon. Érdekessége a módosításnak, hogy így megint Laurának lesz rendhagyó ünnepe. Az elmúlt két utazáson a névnapját ünnepeltük valahol szép helyen, most pedig a szülinapja fog az út idejére esni ;) (Az élet kegyetlen :D :D :D )

Nagyon hálás vagyok a tavaly feltett "varázs szemüvegünknek" , ami ezt az utazási mániát hozta! Emlékszel, tavaly hazatérve azt határoztuk el, hogy ezentúl mindent megteszünk azért, hogy minden évben tudjunk utazni, azt viszont álmunkban sem gondoltuk volna, hogy ez az év 2 utat is adhat nekünk.  

Pedig nem történt semmilyen nagy változás: nem keresek többet, és nem találtam gazdag férjet sem, csak sokkal nyitottabb lettem a lehetőségekre, és ezek szerint felkészülten várom őket, hogy élni is tudjak velük. Legalább is utazás témában. (Szabó Pétertől tanultam, hogy a szerencse = a felkészültség találkozása a lehetőséggel. )

Most is csak ennyi történt: a számlavezető bankom weboldala feldobott egy reklámot, akciós hitelkiváltási lehetőségről, amiben én rögtön megláttam az esélyt, utánajártam, elintéztem. Tényleg jó kör volt, mert kifizettem belőle a tavaly felvett Cetelem hitelt, plusz maradt nálam annyi pénz, amiből összehoztuk ezt az új utat. És mindezt úgy, hogy a törlesztő részletem ugyanannyi, amennyit tavaly már bevállaltam, és úgyis fizetném 2019-ig... Jó csere volt? De még milyen!!!!

Igaz, azért felmerült bennünk a kérdés, hogy ezt a pénzt ne fordítsuk-e inkább egyéb szükségleteinkre, vagy ne tegyük-e könnyebbé vele a havi költségvetésünket egy darabig, de aztán úgy döntöttünk, hogy nem. Saját lakás vásárlásához nagyon kevés ez a pénz, új telefonok beszerzése jó lehet, de nem igazán létszükséglet, kicsit több konyhapénzzel gazdálkodni persze kényelmesebb lenne nekem, de enélkül sem halunk éhen. Fölturbózni a ruhatárunkat nem lenne rossz, de most is van mit felvennünk, és egyikünk sem igényli a drága, márkás cuccokat. Jön a karácsony, vehetnénk belőle különleges, nagy ajándékokat, ehetnénk sokkal nagyobb pulykát, elmehetnénk pár napra wellnessezni (aranyárban!!!) de ezt is leszavaztuk. 

Eddig sem voltak igazán fontosak nekünk a tárgyi örömök, és amióta megtapasztaltuk, hogy egy közös utazás milyen sok és hosszan tartó élményt ad, azóta még kevésbé akarunk eszközöket, tárgyakat gyűjteni. Így aztán most is az utazás mellett voksoltunk. És mivel kétség nélkül érzem, hogy jól döntöttünk, hát megyünk ;)

Helló Egyiptom! Megyünk!

 

 

Szólj hozzá

Egyiptom Szabó Péter Anubis Travel