2018. feb 12.

Soha ne mondd, hogy soha!

írta: Czidlina Ildikó
Soha ne mondd, hogy soha!

A változást elfogadni nem kudarc, sőt...

Hányszor mondjuk életünkben, hogy én aztán soha?

Soha nem eszem tengeri herkentyűt! Soha nem megyek férjhez! Soha nem fogok búvárkodni!

Tuti, hogy soha nem ugrom ejtőernyővel! Soha nem leszek türelmetlen a gyerekeimmel! Nekem aztán soha nem lesz tetoválásom... Soha nem megyek egyetemre... Soha nem nézek meg egy horrorfilmet!

Soha nem leszek munkanélküli! Sosem költözöm albérletbe! Soha nem veszek fel hitelt... Soha nem békülök ki az anyósommal.

Milliónyi soha-kijelentés kíséri mindannyiunk útját. Ugye?

Nincs is ezzel baj, mert az adott pillanatban biztos nagyon komolyan gondoljuk ezeket. Csak aztán telik múlik az idő, változik a világ és változunk mi magunk is, ami miatt megváltozhat a véleményünk egy adott dologról. És szerintem jól is van az, ha ma már másként érzünk valamivel kapcsolatban, csak ne féljünk beismerni (elsősorban persze önmagunknak!), hogy ideje felülbírálni a korábbi kijelentéseinket. 

Miért mondom most mindezt? Mert nem rég kerültem én is olyan helyzetbe, ami felül írta egy régebbi, nagyon határozott kijelentésemet, be kellett látnom, hogy amit korábban "kőbe véstem", azt egyszerűen el kell engednem.

2009-ben kezdtem el egészséges kávéval foglalkozni, és kitanulni a termékértékesítéshez kötődő hálózatépítés minden csínját-bínját. Megszerettem (és szeretem ma is) a kávét, és rajta keresztül az MLM-et, amitől mindenki annyira fél és menekül. És megtanultam, hogy a sikeres üzletépítők eredménye mögött rengeteg szervezett, folyamatos munka áll.  (Kár, hogy sok cég azzal próbálja csábítani az embereket, hogy csak egy keveset dolgozol, aztán dől a passzív jövedelem, mert ennek csak csalódás lehet a vége...) 

A DXN-nel azóta is töretlen a viszonyom: a termék hibátlan, a cég maximálisan korrekt, soha nem gondoltam, hogy váltanom kéne. Persze az évek alatt megtaláltak más cégek, más termékekkel, volt, amibe bele is kóstoltam, de a kávéhoz hasonló eredményeket egyikkel sem tudtam elérni, ezért aztán abba is hagytam őket. 

És egyszer csak eljött az a pont, amikor azt mondtam, hogy soha többé nem kezdek termékértékesítésbe! Nem, nem és nem. Nem teszek több energiát és pénzt újabb termékek kipróbálásába és népszerűsítésébe, maradok az én jól bevált egészséges kávémnál ;)

Így aztán kávézgattam tovább békésen, kényelmesen, bőven a komfortzónámon belül, míg nem  azt látom, hogy egy közeli ismerősöm, aki eddig kőkeményen ellenállt minden MLM-es ajánlatnak, egy üzletépítő cég termékeit hirdeti egyre aktívabban.

Muszáj volt megkérdeznem tőle, hogy ez most mi a lónak a darazsa? Mi törte meg a kőkemény ellenállását az MLM-mel szemben? Tudod, mit mondott? "Nem tudom, egyszerűen megszólított a lehetőség, úgy éreztem, muszáj belevágnom."

Na, nekem se kellett több! Ha ő, aki eddig gondolkodás nélkül elutasított minden hasonlót, és még soha nem kezdett bele semmibe alapos megfontolás nélkül, plusz az én szememben maximális elismerést vívott ki minden eddigi ténykedése, szóval ha ő jónak gondolja ezt a lehetőséget, akkor ezt nekem is látnom, ismernem kell...

Ennyi! Egy hiteles ember, akik felülbírálta az addigi "soha-mondatait", elég volt ahhoz, hogy én is átgondoljam a saját korábbi "soha-fogadalmamat".

Hogy jól tettem-e? Nézd meg, amit csinálok: nyakig ülök egy új munkában,(az eddigiek mellett...)  és nem tudok annyi időt teremteni rá, amennyi elég lenne az ötletek és tervek megvalósítására. Imáááááádom minden percét, és remélem, idővel az eredmények is engem igazolnak majd ;)  

Hála érte, hogy büszkeségből nem ragaszkodtam a korábbi "én többet soha" kijelentésemhez!!!

Neked nincs kedved átgondolni, hogy mitől is érzel olyan erős ellenállást, ha azt hallod: MLM? 

Nem lehet, hogy számodra is jöhet egy tökéletes lehetőség, ha kész vagy befogadni új infókat, és nem érzed gáznak változtatni az eddigi soha-mondatodon?

Lehet, hogy már rég rád köszönt álmaid munkája, pénzkereseti lehetősége, csak nem hallottad meg, mert bezártad magad egy "Én soha nem fogok..." kezdetű  mondta mögé ;)

Egyébként tudod én hogy hívom az MLM-et a saját kis füzetemben

MLM = Mindenkinek Lehetőség Mindenhol !

Így hogy tetszik?

 

 

 

 

Szólj hozzá

munka termékértékesítés egészséges kávé MLM DXN soha ne mondd hogy soha