2017. sze 07.

Jó pap is holtig tanul. Hát még a kezdő blogger....

írta: Czidlina Ildikó
Jó pap is holtig tanul. Hát még a kezdő blogger....

Aki ismer, tudja, hogy én folyamatosan tanulok, igyekszem lépést tartani a világgal. Különösen így van ez, ha új dologba kezdek, amihez kevés a tudásom.

Azt nem mindig tudom pontosan, hogy azért vágok bele újabb feladatokba, hogy új területeken fejlődhessek, vagy azért tanulok mindig valamit, hogy lehetőségem legyen váltani, új területeken is kipróbálni magam. De talán ez mindegy is. A lényeg, hogy nem szeretek egy helyben toporogni, vagy elüldögélni a langyos vízben.

Az írás nem idegen terület nekem: volt és van saját honlapom, ahová rendszeresen írni kell, dolgoztam szakértőként az NLCafe-n, ahol folyamatosan blogolni kellett, és vannak FB csoportjaim, oldalaim, amik szintén megkívánják a rendszeres kommunikációt.

Sosem volt viszont korábban önálló blogom, aminek a lényege a rendszeres posztolás, folyamatos mesélés. Nem könnyű feladat olyan témát találni, ami sokakat érdekelhet, de még ennél is nehezebb folyamatosan érdekes dolgokról, jól írni, hogy a blog ne csak önszórakoztató legyen. Nem is beszélve a képi megjelenésről, a dizájnról. Ha jól akarja csinálni az ember, muszáj tanulni, fejlődni.

Nekem szerencsém volt, mert nemrég szembejött velem egy olyan képzés, amit mintha nekem találtak volna ki. Mindent megtanít, ami a sikeres online munkához kell, az alapoktól kezdve egészen magas szintig. Online történik az oktatás, a  leckék jól érthetőek, videókon követhetők nyomon a lépések, és ráadásul mindezt nagyon jelképes áron! Szinte hihetetlen, hogy ilyen van!  (Persze egy Szerencsés Szamár nem csodálkozik, hogy mindig azt kapja, amire valóban szüksége van ;) :D )

Én a blog tökéletesítése miatt kezdtem el tanulni, de bárkinek hasznos lehet, aki online dolgozik vagy éppen online munkát keres. És egyébként hasznos időtöltésnek sem utolsó, főleg ha szeretsz a virtuális világban jelen lenni ;)
Versenyképes tudás, online tanulással és jelképes összegért. Ha szívesen megnéznéd a részleteket, és az ingyenes próbaleckéket, katt ide .

Leszel a padtársam? Szerencsés Szamár szorgos diák, és mindig szívesen hív magával másokat is a tanulás útjára ;) 

Szólj hozzá

tanulás online munka online képzés Szerencsés Szamár próbalecke