2017. júl 03.

Csak a Szamarak utaznak kölcsönből

írta: Czidlina Ildikó
Csak a Szamarak utaznak kölcsönből

avagy "Adj aranyat csacsikám!"

Lehet, hogy felelőtlennek gondolsz, amiért 3 évre adósságba vertem magam azért, hogy életünkben először nyaralni mehessünk hármasban.

Igazad van, talán nem a legjobb befektetés, én viszont akkor úgy éreztem, minden pénzt megér nekünk ez az élmény.

DE!!!! Senkit nem bíztatok arra, hogy vakon kövesse a példámat. Elárulom Neked, én is csak azért mertem az eladósodást választani, mert akkor már hosszabb ideje volt egy stabilnak tűnő plusz munkám, ennek a fizetésére alapoztam ezt a lépést...

Még sosem volt dolgom a TV-ben sokat hirdető C betűs bankokkal, gondoltam, ezek valamelyikénél gyors megoldást találhatok.

A Ce... -nél kezdtem. Online előminősítés, kedvező elbírálással, nosza, igényeljünk. Ezer űrlap kitöltve, minden dokumentum és igazolás bescannelve, átküldve. Várakozás. Jön a telefon: minden OK, de még egy kört kell futni, mert az igényelt összeghez tartozik egy magas összegű hitelkeret is. Óóóó, mondom, akkor egyszerű a dolog: én nem kérem a hitelkeretet, így nem is kell az újabb minősítés.  Na nehogy azt hidd, hogy ez így működik! A Ce...m a hitel mellé mindenképpen adja a hitelkeretet, nem kérdezi, kéred-e vagy sem. Hitel + hitelkeret sziámi ikrekként együtt járnak, vagyis vastagon fizetőképesnek kell lenned hozzá. 

Bánja kánya, gondoltam, jöjjön a plusz hitelkeret is, ha másképp nem megy. Azt úgyse fogom használni, tehát nem fog plusz költséget jelenteni. 1-2 nap az újabb elbírálás, uccu neki, haladjunk.

Várakozás, várakozás, várakozás.... Hír semmi. Kezdek türelmetlen lenni: telefon. Ügyintéző 1 készséges, máris utánanéz, tartsam. Tartom. Derűs válasz: minden rendben, csak valami aláírásra várnak.

Én is várok. És várok. És várok. (Mintha Godot-ra várnék....) Hír újra semmi. Újabb telefon. Ügyintéző 2 szintén készséges, megnézi. Sajnos a hitelkeretet nem engedélyezik, így hitel sem lesz, törölve az egész.

Na bakker. Akkor most mi lesz? Foglaló már befizetve, muszáj elővarázsolni a többi pénzt is.

Jöjjön a másik C betűs, szintén virtuális bank. Online előminősítés, gyors kedvező válasz, igénylés indulhat. Újabb űrlap hegyek, újabb okmány másolatok, igazolások. Vaskos papírköteg átadásra összekészítve. Ügyintéző házhoz jön, leellenőrzi a személyi okmányok valódiságát, elviszi a paksamétát. Innentől már elvileg minden tuti, csak egy kis türelem és jön a pénz.

Várakozás, várakozás, várakozás... Ez már jól megy :D :D :D  Várakozás közben csörög a telefon, és hív a bank. De nem a Co...s, akire várok, hanem a korábbi Ce..., akire már nem várok. 

Mit gondolsz, miért hívott Ügyintéző 3 ????? Hogy örömmel értesít, megkaptam a hitelt (sajnos a hitelkeret nélkül... :D ) , és ha így is kérem, akkor 2 napon belül folyósítanak.

Naná, hogy kértem! Megvan a pénz, ráadásul a jobb kondíciós, nyaralás biztosítva.

Hoppá, újabb bonyodalom, le kell mondani a finishben lévő másik igénylést. Néhány újabb telefon, némi magyarázkodás. De ez már nem is érdekes. 

A lényeg, hogy ez is elintéződött. Igaz, kicsit "czidlinásan", ahogy ígértem, de megvan.

Szuper nyaralás garantálva!

 

Szólj hozzá

eladósodás személyi kölcsön Rodosz