2017. júl 08.

Egy kis rodoszi gasztronómia, képekben

írta: Czidlina Ildikó
Egy kis rodoszi gasztronómia, képekben

egy hét habzsi-dőzsi :D

 

13535967_831918570275886_834772515_n_1.jpg

Különleges gyümölcs szobrok adták meg az alaphangulatot az étteremben

 

 

 

 

 

 

virginia_etterem.jpg

Ilyen asztalok mellett pakoltuk tele a gyomrunkat

 

 

 

 

virginia_kaja.jpg  A szálloda saláta kínálata

rodosz_141.jpg

Symi szigetén kóstoltuk meg először a hagyományos görög gyrost. Igazán ízletes volt, és bár talán nem tűnik túl nagy adagnak, még Soma is jól lakott vele. Ez pedig nagy szó! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

rodosz_142_1.jpg

Naná, hogy a lányok is gyrost ebédeltek Symin. Nekünk is nagyon ízlett ;)

 

 

 

 

 

 

rodosz_167_1.jpg

Szokásos vacsoráink egyike a szállodában...

 

 

 

 

 

 

 

rodosz_168.jpg

... a középen látható salátát én mindig hármunknak vittem, de a zömét én ettem meg.

 

 

 

 

 

 

rodosz_169.jpgSoma inkább a desszerteknek hagyott több helyet. Volt választék bőven.

rodosz_192_1.jpg

Az imádott salátám...

 

 

 

 

 

 

 

rodosz_193_1.jpg

... aminél jobban talán csak a baklavát imádtam. Tudom, hogy sokan elborzadnak tőle, mert nagyon édes, nagyon ragacsos, de én nem tudtam betelni vele. Pedig egyre kevésbé vonzódom a túl édes ételek iránt....

 

 

 

 

 

rodosz_194.jpgDesszert naplementében. Soma gyakran párosította a gyümölcsöt pudinggal vagy zselével....

 

 

 

 

 

 

                                                                                                       

 

 

 

       

... és utána leküldött még egy kis fagylaltot, nyomatónak.   rodosz_196.jpg

Szólj hozzá

gyros baklava Rodosz