2017. okt 18.

Ne hagyd veszni az álmaidat!

írta: Czidlina Ildikó
Ne hagyd veszni az álmaidat!

Vannak álmaid? Mennyire hiszel bennük?

Azt tanultam, hogy azok a gondolatok, vágyak hozhatnak nagy változást, amik erős pozitív érzelmeket váltanak ki belőlünk, amiktől torkunkban dobog a szívünk, amiktől folyamatosan vigyorgunk, mint a tejbetök. 

Ezek az érzelmek aztán igazi tettekre sarkallnak minket, állandóan késztetést érzünk arra, hogy menjünk és tegyünk a céljainkért, és nem tudnak lebeszélni a cselekvésről az ellendrukkerek sem.

Az elszánt, kitartó cselekvés pedig garantáltan eredményekhez vezet, vagyis az álmaink megvalósulnak.

Ilyen egyszerű ;) Vagy nem az? Talán nem mindig. Előfordul, hogy a kezdeti lelkesedés hamar alábbhagy, hogy elveszik a lendület, hogy ha a tetteket nem követi gyors eredmény, akkor kedvünket vesztve az álmainkat is veszni hagyjuk.  Nehéz megmondani, hogy mikor mitől függ a folyamat sikeressége vagy kudarca.

Én egyre többször azt tapasztalom, hogy akkor áll össze minden frappánsan, amikor jó úton vagyok. Amikor olyan vágyak ébrednek bennem, amiknek megtapasztalására tényleg szükségem van, amik a fejlődésemet, tanulásomat szolgálják.  Ilyenkor nem sajnálom az időt, az energiát, amit bele kell tennem a megvalósításába, sőt annyira fel tud pörgetni, hogy alig várom az újabb feladatokat. Na ilyenkor tudom biztosan, hogy jó úton vagyok, és kétségek nélkül mehetek tovább.

Nekünk most ilyen az utazás. 50 évig nem is gondoltam rá, hogy hiányzik az életünkből, nem éreztem, hogy küzdenem kéne azért, hogy részünk lehessen benne. Viszont amióta becsöngetett a lehetőség, és elfogadtuk a hívást, azóta pár méterrel a föld felett járunk, és folyamatos doppingként van jelen a mindennapjainkban. 

Ezt az álmunkat biztosan nem hagyjuk veszni. És remélem, idővel jönnek majd újak is, amik hasonló erővel robbannak be, és ugyanilyen motiváló erővel bírnak majd.

Szólj hozzá

utazás 50 felett Egyiptom