2017. okt 04.

Ganozhi tisztálkodó szerek utazós mini szettben

írta: Czidlina Ildikó
Ganozhi tisztálkodó szerek utazós mini szettben

travel_kit_001.JPG

Pár hete beszéltünk arról, hogy ki mit pakol a bőröndbe, hogy milyen és mennyi pipere cikk szükséges egy-egy útra.

Mivel már érik egy következő utazás gondolata, átgondoltam kicsit a saját pakolásainkat, és beláttam, hogy nem a legszerencsésebb nagy tusfürdős flakonokat cipelni, még úgy sem, ha csak félig vannak löttyel.

Már majdnem meg is rendeltem egy üres mini flakon szettet, hogy majd abba töltögessem a szükséges mennyiségű szappant vagy krémet, amikor eszembe jutott, hogy az én legkedvesebb tisztálkodószer családomból létezik mini kiszerelés, méghozzá egy praktikus utazó készletbe összecsomagolva:

  • 50 ml tusfürdő
  • 50 ml sampon
  • 40 g fogkrém
  • egy erős anyagú, jól zárható tasakban összerakva.

A fogkrémes tubus ugyan nem újratölthető, (viszont ez a fogkrém kapható kis kiszerelésben is), de a samponos és a tusfürdős igen, így mostantól ezek lesznek az utazós flakonjaink. (Mert természetesen már meg is rendeltem, és már csak arra vár, hogy útra kelhessen velünk...)

És tudod miért szeretem még ezt a termékcsaládot?

  • Mert kicsit különc, mint talán én is :D (Szokatlan barna színe van, olyan a feeling, mintha kávéval fürödnél)
  • Mert a benne található ganoderma kivonat bőrön és a száj nyálkahártyáján át is kifejti számos jótékony hatását.

Ha már a kávém és a szappanom évek óta ganodermás, miért ne legyen  az utazós tisztálkodó készletem is az?

Szólj hozzá

sampon tusfürdő fogkrém ganoderma ganozhi utazós készlet mini kiszerelés