2017. sze 18.

Kaparós térkép - Nekem már karácsony van :D :D :D

írta: Czidlina Ildikó
Kaparós térkép - Nekem már karácsony van :D :D :D

s-l1600_1.png

Megtaláltam a játékomat!!!!

Lehet, hogy ez csak nekem volt ilyen újdonság, de odavagyok érte, mint ovisok a kisvonatért!

Pár napja akadtam rá a neten: Kaparós térkép.  (Scratch map) Micsoda ötlet! Kapard le a világot.... Naná, hogy kell ilyen a hűtőnk oldalára!!!!

Elegáns, fekete alapon arany színű világtérkép, amin mindig lekaparhatjuk azt az országot, ahol már jártunk. És minél többet utazunk, annál színesebbé válik. Pont, mint az életünk ;)

travel-deluxe-world-poster-scratch-map-europe-42cmx29-7cm.jpg

Szerinted rendeltem már belőle? Hát perszeeeeeeeee!   Találtam itthon is, sok weboldal árusítja, horror áron, de szerencsére itt van nekünk a jó öreg "kínai vatera" is, ahol ugyanezt töredék pénzért lehet kapni, akár ingyenes szállítással. Úgyhogy már úton van a miénk is.

Csak még azt kell eldöntenem, mire megérkezik, hogy csak azokat az országokat kaparjuk le rajta, ahol hármasban voltunk (a Szerencsés Szamarak utakat) vagy azokat is, ahol külön-külön jártunk?

Szerinted?

s-l1600_1.png

Reméljük, szépen színesedik majd a mi térképünk is ;)

 

Szólj hozzá