2017. aug 19.

Januártól júniusig

írta: Czidlina Ildikó
Januártól júniusig

a várakozás nehéz hónapjai

Ott tartottam a mesében, hogy január 12.: be van fizetve a foglaló.

HURRRRRÁÁÁÁÁÁ! Boldogság, röpködés, új álmok.....

Na de még ÖT hónap az indulásig!!!!!! Ó egek! De messze van még! Nehéz lesz kivárni.... 

Na akkor kezdjünk neki megint, úgy mint tavaly, és ezt az 5 hónapot is alakítsuk utazós idővé. Könnyebben telik az idő, ha addig is fejben már Krétán járunk, ha elkezdünk ráhangolódni.

Az alap, hogy a hűtő ajtaját Krétává változtattuk, így minden étkezésnél szó szerint szemünk előtt lebegett a cél. (Ha esetleg, véletlenül megfeledkeznénk róla :D :D :D ). Utazási katalógusok napi olvasmányok lettek, és hát persze ilyenkor imádom igazán a virtuális világot.

Gugli a barátom! Információ dömping, amit csak akarsz. Január közepétől meglehetősen sok időt töltöttünk képek, videók, cikkek keresésével, olvasásával. Tavaszra már úgy éreztük, szinte ismerősként megyünk Gouvesbe, annyi infónk és vizuális élményünk volt róla ;)

Az egyik kedvenc oldalam a Kréta sziget lett. Ha esetleg ide készülsz, ezt mindenképpen ajánlom, de csak a hangulat kedvéért is szuper!

De gyönyörű videókat is nézegettünk, és egyre inkább úgy éreztük, hogy jól választottuk meg az idei célt! ;)

-  Gouves : 8 perces zenés körkép a leendő lakhelyünkről ;)  1 perc 50-től a szépséges kis templom és öböl, ami előttünk volt, és mögötte, jobbra a mi kedves kis kék-fehér bungallóink 

- GREECE the most beautiful places of Crete ( 13 percnyi mediterrán álmodozás, zenével)

- Aquapark : 8 percnyi szédület! Amikor ezt a videót megtaláltuk, már tudtuk, hogy ide mindenképpen el kell mennünk ;) Én nem vagyok nagy vízicsúszda fan, de mindent a gyerekekért... Soma járt már 2 éve Lengyelországban egy profi vízi kalandparkban, ő rögtön rácuppant az ötletre :D

- Dotto: egy órányi kisvonatozás, 4 percbe sürítve. 

- Buszos körtúra Gouvesben (7 perc)

Ilyen és hasonló anyagok nézegetésével múlattuk az időt, közben persze mindig úgy éreztük, sosem jön el június 17., az indulás napja. Igaz, más szemszögből nézve én meg kicsit izgultam, hogy kevés lesz az idő, mert nekem még össze kellett dolgoznom a nyaralás árának másik felét. Volt benne egy kis hazárdjáték, igen, mert nem teljesen kiszámíthatóak a plusz munkáim, de ismersz már, fordítva vagyok bekötve :D :D :D . Most sem biztonsági játékot játszottam, hanem kitűztem a célt, hogy mennyi pénzt kell összehoznom május közepéig, és eldöntöttem, hogy mindent megteszek, hogy sikerüljön. Meg persze bíztam benne, hogy az Égiek most is segítenek a megvalósításban ;)

Ismered ezt a fura kettősség érzést? Amikor egyfelől hajtanád, másfelől lassítanád az időt... 

Aztán persze elérkezett a tavasz, a húsvét, amikor eldöntöttük, hogy ideje kitenni a visszaszámoló centinket. 62 naptól kezdtük el vágni a szalagot. Először nem nagyon akart fogyni, aztán egyszer csak azt vettük észre, hogy már nem lóg rá a szobánk képére, aztán egyre jobban közeledik a teknős hűtőmágneshez.  Most is jó mókának bizonyult a centi vágás ;) Próbáld csak ki! És nem csak utazás előtt működik, hanem bármilyen nagy esemény, fordulópont előtt, amit nagyon várunk.

Idén Soma  egyedivé tette a visszaszámolást:a centi utolsó darabkáját nem egyszerűen kidobta, ahogy addig a többit, hanem megette :D :D :D Azt mondta, kicsit rágós volt ez a sulis mérőszalag, de végül lement....

INDULHATUUUUUUNK!

 

Szólj hozzá

gugli visszaszámolás Greece Kréta Aquapark Crete Gouves